1. Membrii programului de loialitate cumpără cu 70% mai mult decât ceilalți clienți.
  2. Un client fidel realizează, în medie, trei achiziții pe an.
  3. Brașov: +72% clienți noi fideli în 2025 față de anul trecut.

București, 2 octombrie 2025 – Decathlon România anunță că a depășit pragul de 3 milioane de clienți fideli în 2025, consolidând astfel statutul programului de loialitate drept unul dintre cele mai puternice din retail-ul local. În primele opt luni ale anului, numărul membrilor a crescut cu cel puțin 28% în toate orașele cu magazine Decathlon, comparativ cu finalul lui 2024. Brașovul se află în fruntea creșterilor pe orașe, cu 72% mai mulți clienți fideli față de 2024.

Programul de fidelitate Decathlon transformă fiecare achiziție și interacțiune într-o experiență cu beneficii suplimentare. Membrii acumulează puncte ce se convertesc în vouchere utilizabile online și în magazinele fizice și beneficiază de servicii dedicate precum revizia gratuită pentru biciclete în primele șase luni de la achiziție, oferte speciale în aplicația mobilă, tombole și concursuri exclusive.

În acest sens, printre inițiativele derulate în 2025 pentru membrii programului de loialitate se numără campaniile trimestriale cu premii în valoare de 1.000 RON.

„Ne dorim să îi inspirăm pe români să descopere plăcerea de a face mișcare. Prin programul de fidelitate facem sportul mai accesibil și personalizat, astfel încât fiecare client să își construiască propriul parcurs sportiv, păstrând angajamentul nostru pentru un stil de viață sănătos și activ.”, a declarat Angelica Irimescu, Loyalty Leader, Decathlon România.

Membrii loiali Decathlon cumpără mai mult și mai des

Un client fidel realizează, în medie, trei achiziții pe an, valoarea coșului său de cumpărături fiind cu 70% mai mare decât a unui client care nu deține cont de fidelitate.

Brașov, București, Cluj-Napoca, Iași și Sibiu se află în topul orașelor cu cele mai mari creșteri ale clienților fideli Decathlon, confirmând interesul tot mai mare al românilor pentru sport și pentru beneficiile oferite de programul de loialitate.

O experiență de loialitate personalizată: beneficii digitale și suport direct în magazine

Programul de fidelitate a trecut în martie 2025 printr-o transformare în vederea îmbunătățirii experienței clienților, iar în prezent este configurat ca un sistem ușor de utilizat, în aplicația mobilă și online, pe decathlon.ro, oferind acces la vouchere cu valori cuprinse între 10 și 200 RON, puncte bonus de bun venit și puncte pentru recenzii.

În plus, în magazine, clienții se bucură de suportul permanent al echipelor Decathlon pentru un parcurs personalizat și adaptat nevoilor proprii, în timp ce via email primesc noutăți și recomandări personalizate, conform intereselor lor de achiziții. Această personalizare se reflectă atât în recomandările și recompensele disponibile în contul fiecăruia, cât și în comunicările directe trimise prin CRM și e-mail, adaptate preferințelor și obiectivelor individuale.

Toate detaliile despre programul de loialitate pot fi consultate pe https://membership.decathlon.com/ro-RO/ .

Despre Decathlon

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, deține în momentul de față 31 de magazine la nivel național, la care se adaugă platforma online și aplicația Decathlon, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1.600 de coechipieri în 2024.

Decathlon oferă iubitorilor de sport articole și echipamente pentru mai mult de 80 de sporturi, conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație în domeniu, păstrând în permanență obiectivul strategic de a pune oamenii în mișcare prin minunile sportului (Move people through the wonders of sport) și facilitând aceasta prin oferirea unui raport calitate – preț foarte bun.

Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Rockrider, Van Rysel, Domyos, Tribord, Kiprun, Solognac etc, dar și altor mărci internaționale, adresându-se atât începătorilor, cât și sportivilor de nivel avansat sau profesionist. Încă din 2005, Decathlon colaborează cu mai mulți producători industriali, fabricând astfel chiar în România produse marcă proprie pentru drumeții montane, trekking și escaladă (încălțăminte), dar și pentru ciclism (articole textile și biciclete pentru adulți și copii), vândute în întreaga Europă cu eticheta „Fabricat în România”.


0 Comments

Leave a Reply

Avatar placeholder

Your email address will not be published. Required fields are marked *