Panasonic își prezintă cele mai noi inovații, realizările recente și angajamentul de perspectivă pentru un viitor mai sustenabil.

București, 4 septembrie 2025

Aspecte principale

 

  1. Tehnologie japoneză:prezentarea preciziei, măiestriei și calității solide a ingineriei japoneze regăsite în produsele Panasonic, construite pe baza a peste un secol de inovație
  2. Stare de bine holistică:crearea unui stil de viață mai sănătos și mai echilibrat prin produse concentrate pe starea de bine interioară, exterioară, spațială și socială
  3. Gamă extinsă de produse pentru bucătărie:lansarea noului Flex Air Fryer pentru gătit sănătos, cu stil și în cantități mai mari; o completare excelentă la gama de bucătărie recent extinsă, care include noul Blender & Aparat pentru preparate supe, Multi-Cooker-ul cu sistem de extracție a fumului și Aparatele pentru preparat orez
  4. Inovații în îngrijirea personală:lansarea noului Trimmer pentru sprâncene & Păr facial ES-WF71 și a Epilatorului pentru Sprâncene & Față ES-EF10 precum și prezentarea tehnologiei japoneze a lamelor din aparatele de ras cu 5 lame Seria 900
  5. Aniversarea a 60 de ani de Technics:o zonă dedicată Technics, care prezintă 60 de ani de inovație și inginerie audio, incluzând noul pick-up Technics SL-40CBT, ce îmbină ingineria legendară cu stilul modern și confortul pentru pasionații de vinil din prezent. De asemenea, sunt prezentate și premiatele căști AZ100 True Wireless, într-o nouă variantă de culoare Midnight Blue, pentru o personalizare mai mare a stilului tău
  6. Inovația OLED: Oferind calitate vizuală next-generation cu modul Prime Video Calibrated, calibrare Calman cu suport ISFccc, panou RGB principal Tandem și sistem de răcire aerodinamic Thermal Flow
  7. GREEN IMPACT:Primele facilități demonstrative Panasonic HX din Europa, alimentate 100% cu energie regenerabilă, au fost deschise la Cardiff, Marea Britanie și München, Germania

La IFA 2025, Panasonic va scoate în evidență spiritul meșteșugului japonez care stă la baza televizoarelor, sistemelor audio Technics, dispozitivelor de îngrijire personală, aparatelor de bucătărie și soluțiilor smart home. Situat în Hall 27, standul nr. 101, Panasonic invită vizitatorii să descopere cum ingineria de precizie și designul atent ales contribuie la starea de bine de zi cu zi.

Designul modern al standului va evidenția modul în care produsele Panasonic și Technics contribuie la starea de bine interioară, exterioară, spațială și socială în fiecare cameră a casei — de la living la bucătărie până în dormitorul unui adolescent.

Cele mai noi produse Panasonic și Technics vor fi, de asemenea, expuse, inclusiv căștile True Wireless Technics AZ100 premiate, în noua variație de culoare Midnight Blue, noul pick-up Technics SL-40CBT și noul Fryer Panasonic NF-BC1000 Flex Air. În plus, vizitatorii vor putea participa la prezentări captivante, de la demonstrații culinare în bucătărie până la experiențe audio imersive în zona dedicată Technics.

Calitatea japoneză: de încredere de peste 100 de ani

Filosofia produselor Panasonic este ancorată în moștenirea sa, urmând tradiția japoneză a meșteșugului meticulos, care pune accent pe perfecțiune la fiecare etapă a creației.

Prin combinarea ingineriei moderne, a tehnologiei de ultimă generație și a respectului profund pentru patrimoniul său, Panasonic oferă precizie, fiabilitate și valoare pe termen lung atât pentru consumatori, cât și pentru experții în domeniu – aspecte diferențiatoare la nivel global pentru produsele sale de divertisment pentru acasă, audio Technics și produsele smart-home.

Legat de prezentarea companiei la IFA și despre noile produse lansate, David Preece, Director de Comunicare al Panasonic Consumer Products Europe, a declarat: „Povestea Panasonic a început în Japonia, acum peste un secol, iar meșteșugul nostru continuă să se inspire din această moștenire bogată. De fapt, Panasonic este mândră să fie brandul numărul unu de aparate de uz casnic în Japonia și singurul brand japonez care oferă clienților din întreaga lume o gamă completă de produse.

La IFA 2025, suntem bucuroși să prezentăm modul în care tehnologiile noastre japoneze continuă să inspire încredere, să ridice nivelul stării de bine de zi cu zi și să stimuleze inovația. De la produsele audio Technics de precizie, aparatele de bucătărie eficiente energetic, performanța avansată de procesare a imaginii în tehnologia noastră revoluționară OLED, până la inovațiile pentru produsele de îngrijire personală care au la bază nevoile consumatorilor, demonstrăm cum moștenirea Panasonic în materie de calitate și design orientat spre viitor creează experiențe semnificative pentru stilul de viață modern.”

Creat pentru stare de bine holistică, lansat la IFA

Anunțat oficial la IFA acum trei ani, Panasonic își continuă angajamentul față de strategia sa „Starea de bine Holistică”, care definește beneficiile principale ale tehnologiilor sale prin grija pentru starea de bine interioară (echilibrarea stării noastre interioare), exterioară (echilibrarea stării noastre exterioare), spațială (echilibrarea spațiilor de locuit din casă) și socială (echilibrarea spațiilor comunitare sociale).

Pe scurt, toate produsele sunt concepute pentru a genera un trai mai sănătos și mai confortabil, care să contribuie la starea de bine a fiecărei persoane în mod individual și a familiilor — iar produsele prezentate în casa Panasonic de la IFA nu fac excepție.

În spațiile în care ne relaxăm și ne reîncărcăm, cum ar fi livingul, televizoarele OLED Panasonic oferă calitate vizuală e top. Dotate cu inovații precum Prime Video Calibrated Mode, calibrarea Calman cu suport ISFccc, Panoul Principal RGB Tandem și revoluționarul sistem de răcire aerodinamic Thermal Flow, aceste televizoare OLED stabilesc un nou standard pentru imagini spectaculoase.

Iar în gama variată de modele din care se poate alege, există cel puțin un televizor Panasonic care poate aduce un plus în orice locuință. Fie că este vorba de îmbunătățirea experienței de vizionare cu Fire TV personalizat și control vocal hands-free prin Alexa, de bucuria pe care o aduce sunetul imersiv din difuzoare și subwooferele cu design nou și procesorul audio 360-degree Soundscape Pro, sau de plăcerea de a duce jocurile la nivelul următor cu rate de refresh de 144Hz și modul Game Mode Extreme — Panasonic a proiectat televizorul perfect pentru a îmbogăți atât spațiul, cât și stilul tău de viață.

În bucătărie vei găsi noul Flex Air Fryer NF-BC1000, care susține starea de bine interioară ajutând consumatorii să pregătească mese mai sănătoase în familie. Cu un coș flexibil și încăpător de 9,6L, acest model inovator este suficient de mare pentru a prepara o pizza de 30 cm sau poate fi împărțit în două zone diferite de gătit, permițând utilizatorilor nu doar să prepare cine hrănitoare în timpul săptămânii, ci și „fake-aways” — o modalitate mai sănătoasă de a te răsfăța în weekend.

De asemenea, este prezentat și Multi-cookerul de masă NF-GM600/NF-GM400; partenerul perfect în bucătărie, care nu doar că aduce echilibru interior prin alimentație sănătoasă, dar și echilibru social, fiindcă, datorită numeroaselor accesorii și funcțiilor pre-setate, este ideal pentru a savura preparate din bucătării internaționale alături de familie sau prieteni.

Tot ca opțiuni de alimentație sănătoasă, la standul Panasonic pot fi descoperite și noul Blender & Aparat pentru supă MX-HG4401 alături de Aparatul pentru preparat orez & Steamer SR-DA152KXE / SR-DA152WXE. Toate au fost proiectate cu grijă pentru a simplifica rutinele de gătit, a reduce stresul zilnic și a stimula creativitatea în bucătărie — făcând din pregătirea meselor proaspete și sănătoase, care susțin starea de bine nutrițională, un proces facil.

Intrând în dormitorul pregătit pentru un adolescent, vei găsi sistemul de sunet Panasonic SC-GNW30 Personal Surround, perfect pentru când acesta dorește fie singur pentru a asculta muzică, a urmări ceva la TV sau a juca jocuri, dar să poată totuși auzi când este chemat la cină. Iar pentru momentele în care vrea să se izoleze complet de lume, vei descoperi și căștile over-ear RP-HB630B, concepute pentru până la 72 de ore de redare, oferind un bass puternic și profund — datorită driverului de 30 mm, magnetului de neodim și sistemului Extra Bass (XBS) — disponibile non-stop.

Pentru generația de astăzi a creatorilor de povești, angajamentul Panasonic pentru inovația dedicată creatorilor a prins viață în ultimele 18 luni odată cu lansarea modelelor LUMIX S9, S1RII și S1II. Aceste trei camere sunt construite pentru creatorii care cer performanțe profesionale fără compromisuri, de la povestitori agili din social media până la cineaști de top. În combinație cu aplicația intuitivă LUMIX Lab, procesul de filmare și editare devine fluid, iar multiplele variații de culoare garantează că se potrivește oricărui stil personal al creatorului.

În baie, sunt expuse multe dintre produsele de îngrijire personală care ne ajută să avem grijă de starea de bine exterioară, precum uscătoarele de păr EH-NA9N/NA7M, cu uscare rapidă, control al temperaturii și tehnologie nanoe pentru un păr sănătos zi de zi. De asemenea, se vor regăsi și noul Trimmer pentru Sprâncene & Păr facial ES-WF71 alături de Epilatorul pentru Sprâncene & Față ES-EF10, pentru o rutină de îngrijire ușoară și delicată cu pielea.

Alte inovații se regăsesc în gama de produse de îngrijire masculină, în special aparatele de ras Seria 900 cu 5 lame, de dimensiunea palmei — care încorporează 70 de ani de măiestrie japoneză într-un corp compact — și sistemul MULTISHAPE, cu nu mai puțin de 9 accesorii pentru fiecare stil. Aparatele de ras Seria 900 cu 5 lame, de dimensiunea palmei îmbină un design ergonomic minimalist, unic, cu încărcare USB (Type-C) și o husă de călătorie. Echipate cu un sistem performant cu 5 lame și un motor liniar puternic, care realizează 70.000 de tăieturi pe minut, acestea folosesc Tehnologia Lamelor Japoneze pentru un bărbierit incredibil de precis.

Aniversăm 60 de ani de Technics

Cum anul 2025 marchează cea de-a 60-a aniversare Technics, spațiul dedicat brandului merge dincolo de simpla prezentare a noilor produse. El evidențiază modul în care șase decenii de inginerie audio și inovație au modelat fiecare creație Technics — de la pick-up-ul SL-1200M7B la sistemul de boxe CX700, precum și gama True Wireless, care include modelele EAH-AZ80, EAH-AZ40M2 și, desigur, căștile premiate AZ100, disponibile acum și în noua variație de culoare Midnight Blue, pentru un plus de personalizare.

Vizitatorii standului pot experimenta direct calitatea audio de top oferită de căștile AZ100 printr-o demonstrație a tehnologiei Magnetic Fluid Driver — care oferă distorsiuni reduse, bass precis și rezoluție cristalină — precum și prin experiența audio spațială imersivă și tehnologia Adaptive Noise Cancelling în timp real, care se ajustează continuu la mediul înconjurător.

De asemenea, va fi expus și noul pick-up Technics SL-40CBT, care nu doar beneficiază de legendara inginerie audio Technics, ci introduce și un design contemporan proaspăt, alături de funcții noi și practice, concepute atât pentru pasionații de Hi-Fi, cât și pentru iubitorii moderni de audio pentru acasă. Acestea includ conectivitate wireless, pentru o flexibilitate mai mare în utilizare; noul braț în formă de „S”, din aluminiu, reproiectat pentru o citire ultra-precisă a șanțurilor vinilului; și picioare izolatoare optimizate, rezistente la vibrații, pentru a putea amplasa pick-up-ul în cel mai potrivit loc din casă, fără a sacrifica stabilitatea sau calitatea sunetului.

GREEN IMPACT – unul dintre obiectivele noastre importante

Ghidată de ethosul Create Today, Enrich Tomorrow (CTET), filosofia Holistic Wellbeing a Panasonic se extinde dincolo de nevoile individuale, generând un impact mai larg asupra societății și planetei, conducând în cele din urmă la produse și soluții care nu sunt doar ușor de utilizat, ci și prietenoase cu mediul.

De exemplu, Panasonic prioritizează design-urile modulare care prelungesc ciclurile de viață ale produselor, îmbunătățind posibilitatea de reparare și reducând astfel deșeurile. Integrarea tehnologiei IoT pentru întreținere predictivă sprijină suplimentar sustenabilitatea, prin minimizarea consumului de resurse și promovarea unei utilizări eficiente a energiei. Fiecare inovație este creată într-un cadru care echilibrează bunăstarea personală cu responsabilitatea față de planetă.

Acest lucru este susținut în continuare de angajamentele Panasonic GREEN IMPACT de a contribui la un viitor mai sustenabil. Un exemplu al acestor angajamente puse în practică este strategia de business Panasonic HX, care se concentrează pe decarbonizarea companiei și a lanțului său valoric prin implementarea unor surse reziliente de energie curată. De altfel, celule de combustibil pe bază de hidrogen au fost instalate recent la două unități Panasonic, una în Marea Britanie și una în Germania.

În plus, Panasonic Manufacturing UK a inaugurat la Cardiff, Marea Britanie, prima facilitate demonstrativă Panasonic HX din Europa alimentată 100% din surse regenerabile de energie. Pentru a permite o producție mai ecologică, fabrica de 50 de ani a fost echipată cu o combinație de celule de combustibil pe bază de hidrogen verde, panouri fotovoltaice și sisteme de stocare pe baterii, toate gestionate prin sistemul proprietar de management al energiei (EMS) al Panasonic.

Ca proiect pilot, Centrul de Experiență pentru Clienți (CXC) Panasonic din Ottobrunn, lângă München, Germania, dispune de 5 celule de combustibil pe bază de hidrogen de 10 kW și un sistem fotovoltaic pentru a genera 100% electricitate verde. Această abordare descentralizată a gestionării cererii de energie crește reziliența energetică a companiei, oferind beneficii operaționale și de sustenabilitate de amploare.

Panasonic a avansat, de asemenea, în atingerea obiectivului său de a avea fabrici cu zero emisii nete, 45 dintre cele peste 200 de fabrici ale Grupului Panasonic atingând emisii nete zero de CO2, depășind obiectivul de 37 de fabrici până la acest moment. Toate fabricile vor obține acest statut până în 2030.

Alătură-te Panasonic la IFA 2025, în Hala 27, standul 101, pentru a descoperi cele mai noi tehnologii și produse japoneze concepute pentru starea de bine interioară, exterioară, spațială și socială, precum și pentru a te cufunda în legendara inginerie audio Technics.

Despre Grupul Panasonic

Fondat în 1918 și astăzi lider global în dezvoltarea tehnologiilor inovative și soluțiilor pentru aplicații de gamă largă în sectoarele de produse electrocasnice, locuințe, sectorul auto, industrie, comunicații și energie, Grupul Panasonic a trecut la un sistem de companie activă pe piață la data de 1 aprilie 2022, prin Panasonic Holdings Corporation, activând ca și societate de holding împreună cu alte opt societăți plasate sub umbrela acesteia. Grupul a raportat vânzări consolidate în sumă de 51.6 miliarde euro (8,458.2 miliarde yeni), pentru exercițiul încheiat la data de 31 martie 2025.

Pentru a afla mai multe despre Grupul Panasonic, vă invităm să accesați https://holdings.panasonic/global/ și http://www.panasonic.com/ro 

Creați astăzi. Îmbogățiți mâine.

Starea de bine holistică pentru oameni, societate și planetă – Scopul nostru este de a aduce echilibru oamenilor, societății și planetei prin intermediul soluțiilor și produselor noastre inovatoare; promovând starea generală de bine pentru toată lumea prin crearea unui mod de viață mai sănătos, mai simplu și mai echilibrat. Aflați mai multe > 

Inițiative de mediu ale Panasonic Group

Panasonic Group și-a stabilit viziunea sa de mediu pe termen lung, “Panasonic GREEN IMPACT”, cu scopul de a realiza atât o viață mai bună, cât și un mediu global sustenabil pentru toți. Sub PGI, Grupul Panasonic se străduiește să atingă practic emisii nete de CO2 zero din propriile sale operațiuni până în 2030 și își propune să creeze un impact de peste 300 de milioane de tone (*1) de CO2 redus și evitat, echivalent cu aproximativ 1 la sută din totalul global actual de aproximativ 31,7 miliarde de tone (*2) până în 2050. Grupul lucrează, de asemenea, la activități comerciale pentru a realiza o economie circulară în care eficiența resurselor contribuie la decarbonizare și reduce consumul de resurse naturale limitate.

*1: Factorul de emisie a CO2 bazat pe anul 2020

*2: 31.7 miliare de tone de emisii de CO2 derivate din energie în 2020 (Sursa: IEA)

 

Panasonic GREEN IMPACT – About Us – Panasonic Holdings 


0 Comments

Leave a Reply

Avatar placeholder

Your email address will not be published. Required fields are marked *